presentation av I Goda Händer

                                                      
   
Vi är ett litet familjeföretag som brinner för att hjälpa människor att må bra. vi tror på att det är viktigt att både ta hand om kroppen och knoppen för att nå dit.
 
 Stian är VD och företagets samtalsterapeut med 16 års erfarenget. Han är utbildad socionom, tolvstegsterapeut och har även utbildning i Acceptance and commitment Therapy (ACT).
Stian sätter öronakupunktur och är under utbildning som mindfulnessinstruktör.
 
Kajsa är certifierad massageterapeut från Bergqvist massage och friskvårdsutbildningar AB i Linköping och är även utbildad inom koppning samt kinesologytape men även utbildad behandlingsassistent enligt tolvstegsmetoden, yinyoga instruktör och barn i balans med inriktning mot yoga och rörelse för barn. Hon har erfarenhet med att jobba med yoga, avslapning/meditation och kompismassage i förskolan.
 
Vi är väldigt bra på onda ryggar, stela nackar och träningsvärk men det vi brinner för är att jobba med människor som behöver hjälp med att hantera och minska stress smärta och oro. Man kan välja en typ av behandling hos oss och gå på den eller kombinera flera olika behandlingar för att jobba med tex stress och oro lite mer på djupet.

Våra styrkor är att ihop med dig som kunden utforma en behandlingsplan som passar dig och dina behov. Oavsett om du är skadad och behöver hjälp med tejpning för att påskynda läkningsprocessen, om du behöver hjälp att få bort en smärta i en muskel, men också om du behöver hjälp att minska stress eller önskar samtalsstöd så kan vi hjälpa dig att hitta den behandlig som passar dig bäst så du kan leva ditt liv i mer harmoni.

I Goda Händer - det finns hjälp att få

 

De behandlingar vi har:

Avslappningsmassage 60 min 650kr

Helkroppsmassage 60 min 650kr

Svensk klassisk massage 45 min 550kr

Svansk klassisk massage 30 min 430 kr

Samtal 45 min 800kr

Koppning och massage 45 min 550kr

Koppning 30 min 430kr

Öronakupunktur 45 min 350kr

Kinesiologytape 30 min 300kr

Återbesök kinesiology tape 15 min 100kr

Klippkort 5 st 30 min massage 1940kr

Klippkort 5 st 45 min massage 2480kr

Kommentera inlägget här :