Dag 11. Vad tycker jag om?

Vad tycker jag om?

Vilken är min favorit glass?

Hur vill jag bli kysst?

Vad är min klädstil?

Vad tycker jag om att göra?

Vad är min favorit bok?

Att veta vad du tycker om gör det lättare för dig att navigera dig fram i världen.

Det gör det också lättare att inte slukas upp av någon annans vilja eller göra saker som man inte vill.

Kanske tänker du att vad betyder favorit glass egentligen i det stora hela men de små sakerna är lika viktiga som de stora. För det är i de små sakerna som du formar den du är.

 

 

 Ta dig tid och hitta modet till att reflektera, att rikta tillbaka ljuset på dig själv.

Tänd spotligheten!

Lys på dig själv, en stund!

Sätt dig och dina tankar i fokus!

Ställ dig utanför dig själv och se på dig själv från ett annat perspektiv - ett metaperspektiv!

Upptäck dig själv. Bli medveten om hur du tänker, känner och agerar.

 


 

 

Delar du med dig av dina reflektioner på sociala medier, hashtagga gärna oss #studiohälsostund #hälsostund #igodahänder #positivitetskalender

 

 


 

Ett bra sätt att må bättre är att odla goda tankar

 

Taggar: embrace, glad, glädje, goda, hälsostund, igodahänder, kärlek, loveyourself, mindset, måbra, positivitetskalender, selflove, studiohälsostund, tankesätt, älskadigsjälv;

Kommentera inlägget här :