Utbildningsdag i Örebro

Klockan 6.00 var bilen färdigpackad med massagebänkar, oljor och massa kärlek. Vi styrde mot Örebro och anlände strax efter 8 vid Yogoteket där dagens utbildning skulle hållas. Så mysigt att kliva in i den lilla yogastudion och mötas upp av dess ägare som överlämnade nyckeln och visade runt.




Vi förberedde yogasalen för utbildning med våra diffusers, dukade upp oljorna, placerade ut utbildningskompendium, fikapåsar och laddade med frukost.


Och som i vanlig ordning så upptäckte vi att jag (Maria) glömt att packa med mig allt. Vår första utbildning glömde jag fjärrkontrollen till arian och sa då att jag lärde mig något, att alltid kolla så den är med. Det var den jag glömt! Tur i oturen att jag har den senaste versionen där man kan sätta igång den utan fjärrkontroll (den äldre versionen har inte den funktionen).


Snart ska vi packa ihop oss och fortsätta vår resa till Karlstad där vi håller morgondagens utbildning.

Kommentera inlägget här :